Conferentie Informatietechnologie op 3 en 4 maart 2017

Moderne media als uitdaging voor de ontwikkeling van ons zelf

Op 3 en 4 maart 2017 is het vervolg op de conferentie met Andreas Neider in 2015. Deze bijeenkomst met als titel Moderne media als uitdaging voor de ontwikkeling van ons zelf biedt tevens een voorbereiding voor de Dag van de Hogeschool op 8 april 2017, eveneens in Zeist. Overkoepelend thema is: hoe kunnen we net zover in de bovennatuur opstijgen als we met de techniek in de ondernatuur zijn terechtgekomen.

Na de inleidingen door Andreas Neider (vrijdagavond en zaterdagochtend) wordt het onderwerp in een aantal voordrachten en kunstzinnige presentaties uitgediept. In een afsluitende plenaire bijeenkomst worden de resultaten uitgewisseld en de open vragen samen met het panel (bestaande uit de workshopleiders) besproken. Zie ook de flyer.

Vrijdag 3 maart 2017, 18.30-21.00 uur, en zaterdag 4 maart 2017, 9.00-16.30 uur, in de Stichtse Vrije School, Socrateslaan 24, 3707 GL Zeist.

Kosten € 60. Alleen de vrijdagavond € 10. Aanmelden verplicht, vóór 16 februari 2017.

Voor informatie en aanmelding: klik hier.