Jeugdsectie

De Jeugdsectie bestaat sinds de zomer van 2017 en is een plek waar jongeren voor ontmoeting, inspiratie en kennismaking – met elkaar en met de antroposofie – kunnen samenkomen. Zie de website.
In de Antroposofische Vereniging is er een aan kracht en reikwijdte toenemende beweging onder jongeren. Er worden onder meer meerdaagse vieringen, studiegroepen en reizen georganiseerd. Wil je hier meer over weten of heb je ideeën?
Voor informatie kun je contact opnemen met Janna de Vries, jongerenmedewerker.
Dit kan door te mailen naar: jongeren@antroposofie.nl .

antroposofischevereniging.nl is bedoeld als kennismaking met de Antroposofische Vereniging in Nederland, en voor meer informatie over de organisatie, het lidmaatschap en ledenactiviteiten.