Voormalig penningmeester AViN bestuur overleden

Geheel onverwacht is op 3 maart Max Rutgers van Rozenburg overleden.

Max was gedurende 12 jaar van 2000 – 2012 penningmeester van het bestuur van de AViN.

In die jaren heeft hij het penningmeesterschap op uitmuntende wijze vervuld en daarmee een betrouwbare basis gelegd voor de vele activiteiten  in en van de vereniging.

Voor de leden van het toenmalige bestuur was Max -als bestuurder en als mens- in velerlei opzicht een onmisbare, warme, toegankelijke en deskundige collega.

Daarnaast had hij tot op heden voor vele antroposofische initiatieven en organisaties een warm hart en daarbinnen een stimulerende en verbindende rol.

Ook wij zullen hem met zijn blijvende betrokkenheid, adviezen en vriendschap missen.

Het bestuur van de Antroposofische Vereniging in Nederland,

Jaap Sijmons
voorzitter

Ron Dunselman
oud-voorzitter

Blijf via Motief.online op de hoogte van actuele berichten uit de antroposofische beweging en daarbuiten, blader door de evenementenkalender en bekijk de entree van Motief, het ledenblad van de AViN. Ook is op deze website een actueel overzicht te vinden van ledengroepen, studiecentra en bijeenkomsten van de esoterische cyclus.