Delen van kennis en kunde

‚ÄčAls leden van de Antroposofische Vereniging beschikken we allemaal over eigen kennis en kunde. Hoe mooi is het om dit voor elkaar, de vereniging en de wereld in te zetten? Vanuit het bestuur en het secretariaat zijn wij belangstellend in wat ieder als lid te bieden heeft en graag zou bijdragen. Wil je inhoudelijk of faciliterend bijdragen aan bijeenkomsten, helpen met klussen aan tuin en huis, blink je uit op een instrument of is er iets anders waar je graag mee bijdraagt: laat het ons weten!

Op die manier kunnen we met en voor elkaar onze vereniging verder vorm en inhoud geven. Het grootste gedeelte van de taken die binnen de vereniging plaatsvinden wordt uitgevoerd door vrijwilligers. Om beter in beeld te krijgen wie wat wil bijdragen en welke kennis en kunde er bij de mensen binnen de vereniging aanwezig is, willen wij u vragen dit door te geven via het aanmeldingsformulier hieronder. Zo kunnen wij een aanzet doen tot het maken van een platform, waarbij we gerichte vragen kunnen stellen en we dit hopelijk in de toekomst verder kunnen uitbouwen.

Meld je aan

Blijf via Motief.online op de hoogte van actuele berichten uit de antroposofische beweging en daarbuiten, blader door de evenementenkalender en bekijk de entree van Motief, het ledenblad van de AViN. Ook is op deze website een actueel overzicht te vinden van ledengroepen, studiecentra en bijeenkomsten van de esoterische cyclus.

antroposofischevereniging.nl is bedoeld als kennismaking met de Antroposofische Vereniging in Nederland, en voor meer informatie over de organisatie, het lidmaatschap en ledenactiviteiten.