default-header Verdiepingsdag Sectie voor de Muzische Kunsten-Bijeenkomsten - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland

Verdiepingsdag Sectie voor de Muzische Kunsten

05 mei 2024 11:00
Einddatum
05 mei 2024 17:00
Prijs per persoon
Vrijwillige bijdrage

Verdiepingsdag van de Sectie voor de Muzische Kunsten, voor collega`s en belangstellenden.

Op zondag 5 mei in het E. Vreedehuis, Riouwstraat 1 Den Haag. Dit is in plaats van de eerdere datum op 14 april, die helaas niet kan doorgaan en nu naar deze 5 mei is verzet.

Het programma en de tijden:

11.00 uur: het 14e meditatie uur van de Esoterische cyclus. Blauwe kaart wordt gevraagd.

12.00 uur: pauze, graag zelf brood o.i.d. meebrengen, wij zorgen voor soep, koffie, thee.

13.00 uur: Vernissage van de vertaling van S. Prokofieff`s inleiding: “De christelijke impuls in de euritmie”, vertaald door Jelle van der Schuit en uitgegeven door Kitesj-uitgeverij. Jelle zal het boekje zelf presenteren.

Dit gedeelte wordt afgesloten met een spraakoefening met Marianne van Asperen.

Aansluitend een euritmieworkshop met Magali Muller Peddinghaus over de Euritmiemeditatie.

Rond 15.00 uur is er een korte pauze en worden er tafels neergezet voor het kunstzinnig werk met AnnemIek Herremans, kunstzinnig therapeut en biografisch coach. Zij biedt ons de mogelijkheid tot een meer persoonlijke verwerking van deze dag.

We sluiten de dag af met een gesprek onder de geneugten van sap en iets lekkers, zodat ieder om 17.00 uur zijn schreden kan richten naar huis of bevrijdingsfeesten elders.

Hopende op een mooie samenwerking met elkaar.

Een vrijwillige bijdrage in de onkosten wordt op prijs gesteld.

Info: tel: 06-1822 0342

Hartelijke groet, namens de sectieraad Muzische Kunsten,
Irene Pouwelse

De sectieraad bestaat uit: Marianne van Asperen, spraak; Jelle van der Schuit, muziek; Ellen Bähr, Anneke Kraakman, Irene Pouwelse, euritmie.