default-header Youth Education Days-Bijeenkomsten - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland

Youth Education Days

Startdatum
23 mei 2024 10:00
Einddatum
25 mei 2024 17:00
Prijs per persoon
130-200

Van 23 tot 25 mei 2024 vindt op de Warmonderhof in Dronten voor de eerste keer de Youth Education Days plaats, georganiseerd door de Iona Stichting, de Bildung Academie en de Youth Section.

Uit heel de wereld komen jeugdeducatie-initiatieven samen, die onderwijs en begeleiding aanbieden voor jongeren tussen de 18 en 35 jaar. Zo hebben The Nature Institute (USA), Ruskin Mill (UK)Thoreau College (USA), Goetheanum Studies (Zwitserland), das Freie Jugendseminar Stuttgart (D), Minor Mens in de Wereld (NL) en het Youth Initiative Program (Zweden) enthousiast gereageerd en zullen een inhoudelijke bijdrage leveren aan het event.

Centraal staat de ontmoeting tussen de organisaties, het uitwisselen van 'best practices', het verdiepen van kennis en het elkaar versterken. De drie thema's van de bijeenkomst zijn: 1) wereldvisies en het mensbeeld, 2) de noden van jongeren en 3) organisatorische uitdagingen.

Het event is op uitnodiging, maar wil je zelf heel graag komen? Neem dan contact op met Roos Naves via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of meld je aan via de website van de Iona Stichting (zie https://iona.nl/youth-education-days-and-co-workers-gathering/).