default-header De Grondsteen (School voor Initiatief en Gemeenschapsvorming)-Initiatieven - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland

De Grondsteen (School voor Initiatief en Gemeenschapsvorming)

Startdatum
03 april 2026
Einddatum
03 oktober 2026
Prijs per persoon
Vrijwillige donatie

Ingrid Busink

De_Grondsteen_School_voor_Initiatief_en_Gemeenschapsvorming De Grondsteen (School voor Initiatief en Gemeenschapsvorming)-Initiatieven - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland

De Grondsteen wil met haar scholing en gemeenschapscoaching bijdragen aan de ontwikkeling van gezondmakende verhoudingen tussen mensen. In deze tijd van toenemende polarisering kunnen wij heel concrete voorbeelden laten zien van hoe het anders kan, vanuit ieders eigen moraliteit en medemenselijkheid. In woonprojecten, in schoolgemeenschappen, in zelfsturende teams en initiatiefgroepen heeft onze visie en scholing al zijn betekenisvolle, sociale uitwerking in de praktijk.

De Gronsteen, als school, ontstond vanuit de wens om samen te werken aan een menselijkere samenleving. Ze bestaat uit mensen die al doende hebben ontdekt wat daarvoor nodig is. Deze mensen zijn daarmee steeds creatiever en vernieuwender geworden in het sociale leven.

Meer informatie: www.degrondsteen.nl