default-header Ontmoeting en in gesprek over antroposofie-Bijeenkomsten - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland

Ontmoeting en in gesprek over antroposofie

Startdatum
10 maart 2024 13:30
Einddatum
10 maart 2024 17:00
Max. deelnemers
Aantal plaatsen
Prijs per persoon
Richtbedrag € 15

Het bestuur van de Antroposofische Vereniging en Eveline Clignett van Waldorf Inspiration slaan de handen ineen en willen je graag uitnodigen voor een ontmoetingsdag, waar we in een open en ontspannen sfeer op zoek willen gaan naar verdieping en verbinding. Graag willen we met jou in gesprek komen over de toekomst van antroposofie en de rol van jou en de vereniging daarin. We hopen dat er een rijke uitwisseling ontstaat tussen leden die langer lid zijn, bestuursleden, nieuwe leden, mensen die werken in de verschillende werkvelden en mensen die geen lid zijn maar zich wel verbonden voelen met de antroposofie.

Wat verbindt ons met elkaar en wat willen we met elkaar in de wereld dragen? Waar verschillen we van mening en kunnen we naar elkaar luisteren en van elkaar leren? Wat kan de vereniging voor jou betekenen en wat kan de vereniging betekenen voor de antroposofische beweging in Nederland en in de wereld? Welke rol kan jij daarbij spelen? De wereld is constant in beweging en we hopen met alle aanwezigen te kijken op welke manier wij daar als vereniging onze bijdrage versterken. We willen samen zorgdragen voor onze wortels waar we vanuit werken, maar ook blijven meebewegen met het leven nu, om samen te bouwen en geïnspireerd de vleugels te spreiden voor de toekomst. Ben jij erbij?

Datum: 10 maart 2024
Tijd: 13:30 tot 17:00 uur 13:00 uur inloop met koffie/thee/wat lekkers

Locatie: Vrije Hogeschool, 2e Dorpsstraat 56, Zeist

Kosten: Vrijwillige bijdrage, richtbedrag € 15 voor de onkosten.

Maximum aantal deelnemers: 100. Bij volgeboekt kunt u zich aanmelden voor een reservelijst.