default-header Donaties en legaten - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland

Donaties en legaten

De Antroposofische Vereniging in Nederland is financieel afhankelijk van contributies en schenkingsbijdragen van de leden. Dat betekent dat zij in hoge mate gefinancierd wordt door giften. Tot zulke schenkingen behoren ook donaties en legaten. Incidentele en regelmatige donaties door derden helpen de vereniging haar doelstelling om de antroposofie een volwaardige plek in de samenleving te geven te realiseren. Ook legaten om dit doel te verwerkelijken worden in grote dankbaarheid ontvangen.

Doneren

Het bedrag is verplicht
Invalid Input
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Terms of Service.

Sepa machtiging
IBAN

Dit veld is verplicht, maak een keuze
Met welke voornaam mogen we u aanspreken?
Met welke achternaam mogen we u aanspreken?
Vul a.u.b. een geldig adres + huisnummer in
Vul a.u.b. een geldige postcode in, bestaande uit 4 cijfers en 2 letters
Vul a.u.b. uw woonplaats in
We vragen om uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bereiken om uw vraag beantwoorden.
Vul a.u.b. een geldig mobiel telefoonnummer in
Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in
Vanwege de wet AVG moeten we u expliciet vragen om akkoord te gaan met onze privacyverklaring.