Hans_Dieter_geel Antroposofie.nl - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland

Antroposofie.nl

logo antroposifie nlDe website www.antroposofie.nl laat zien waaruit antroposofie in Nederland concreet bestaat, onder het motto: het maakt uit wat je doet. De antroposofie bestrijkt veel gebieden; dat brede palet wordt zichtbaar gemaakt op deze centrale website. Het doel is dat iedere relevante uiting van antroposofie in Nederland makkelijk vindbaar en bereikbaar is.

Ga naar antroposofie.nl

Lees verder over antroposofie

wat-is-antroposofie Antroposofie.nl - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland
Wat is antroposofie?
Antroposofie biedt ieder mens inzicht om het geestelijke in zichzelf te activeren.
historie-thumb Antroposofie.nl - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland
Historie antroposofie
De historie van de antroposofie is nauw verbonden met het leven van Rudolf Steiner.
rudolf-steiner-thumb Antroposofie.nl - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland
Rudolf Steiner
Zijn leven (1861-1925) en werk staat aan de basis van de antroposofie.
antroposofieindewereld-thumb Antroposofie.nl - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland
Antroposofie in de wereld
Op tal van gebieden in de samenleving zijn mensen actief met antroposofie.
goetheanum-thumb Antroposofie.nl - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland
Goetheanum
Opleidings- en cultuurcentrum in Zwitserland en exponent van de organische bouwkunst.
benikantroposoof-thumb Antroposofie.nl - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland
Ben ik antroposoof?
Iedereen kan zelf bepalen in hoeverre hij of zij zich met antroposofie wil inlaten.