default-header Vrijwilligers - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland

Vrijwilligers

Als leden van de Antroposofische Vereniging beschikken we allemaal over eigen kennis en kunde. Hoe mooi is het om dit voor elkaar, de vereniging en de wereld in te zetten? Vanuit het bestuur en het secretariaat zijn wij belangstellend in wat ieder als lid te bieden heeft en graag zou bijdragen. Wil je inhoudelijk of faciliterend bijdragen aan bijeenkomsten, helpen met klussen aan tuin en huis, blink je uit op een instrument of is er iets anders waar je graag mee bijdraagt: laat het ons weten!

Op die manier kunnen we met en voor elkaar onze vereniging verder vorm en inhoud geven. Het grootste gedeelte van de taken die binnen de vereniging plaatsvinden wordt uitgevoerd door vrijwilligers.

Meer over de vereniging

donatieslegaten-thumb Vrijwilligers - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland
Donaties en legaten
De Antroposofische Vereniging is financieel afhankelijk van contributies en van giften.
DSC03726_-_Het_bestuur_2022_-_600x900 Vrijwilligers - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland
Organisatie
De organisatie van de AViN bestaat uit een bestuur, medewerkers en vrijwilligers.
bibliotheek-thumb Vrijwilligers - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland
Bibliotheek
De centrale bibliotheek in Den Haag fungeert als vraagbaak en kenniscentrum.
M265_voorplaat_660x500 Vrijwilligers - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland
Ledenblad
Leden van de Antroposofische Vereniging in Nederland ontvangen het blad Motief in de brievenbus....
lidworden-thumb Vrijwilligers - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland
Logo AViN 2022
Lid worden
Iedereen met interesse in de antroposofie kan lid worden van de Antroposofische Vereniging in Nederland.
grondsteenspreuk-thumb Vrijwilligers - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland
Grondsteenspreuk
De Grondsteenspreuk vormt de spirituele basis van de antroposofie.
mededelingen-thumb Vrijwilligers - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland
Mededelingen
Actuele mededelingen vanuit het bestuur.
Antroposofie.nl
Overzichtswebsite van Antroposofie in Nederland.
logo-antroposifie_nl Vrijwilligers - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland
statuten-thumb Vrijwilligers - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland
De statuten van de Antroposofische Vereniging in Nederland van 1 juli 1998.