jeugdsectie Jeugdsectie - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland

Jeugdsectie

De Jeugdsectie richt zich op de jongere generatie tot circa 35 jaar. Zij is heel actief en biedt veel activiteiten ter kennismaking met de antroposofie aan leden en niet-leden. Daartoe heeft zij haar eigen kanalen ter beschikking, om ongedwongen ontmoeting en inspiratie onder jonge mensen mogelijk te maken.

Jeugdsectie

De Jeugdsectie bestaat sinds de zomer van 2017 en is een plek waar jongeren voor ontmoeting, inspiratie en kennismaking – met elkaar en met de antroposofie – kunnen samenkomen. Zie de website.

In de Antroposofische Vereniging is er een aan kracht en reikwijdte toenemende beweging onder jongeren. Er worden onder meer meerdaagse vieringen, studiegroepen en reizen georganiseerd. Wil je hier meer over weten of heb je ideeën?