default-header Zomerweek Verwante Stemmen-Bijeenkomsten - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland

Zomerweek Verwante Stemmen

Startdatum
20 augustus 2024
Einddatum
25 augustus 2024
Prijs per persoon
€395,00

Zomerweek Verwante Stemmen
20 t/m 25 augustus 2024
Euritmie & Zang
met Chantal Heijdeman & Cileke Angenent
m.m.v. Tatakh Huismans, klassiek gitaar

Euritmie: In het samen bewegen gaan we opzoek naar tweestemmigheid. Hoe stem je op elkaar af? Hoe blijf je klinken in gebaar? Hoe komen we tot een choreografie?

Zang: Improviseren met stem vraagt om moed en oefening. Het samenklinken van toonhoogten van klank van medeklinkers en klinkers. Hoe beweeg je met de ander mee en houd je zelf toch genoeg ruimte?

Welkom! In en rond de circustent: ‘Podium Valckenhof onder de Bomen’ op de biologische boomkwekerij.

Adres: Aan de overzijde van Heijtmorgen 36 te Reek. (N.B.) Natuurkamperen is in overleg mogelijk op de kwekerij.
Kosten: € 395 voor 6 dagen inclusief soep, koffie, thee en sap. Overnachten mogelijk in B&B’s in de buurt of kamperen op de kwekerij.

Acrylschets: Ank van Rens