default-header Zoombijeenkomst over Kraaybeekerhof-Bijeenkomsten - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland

Zoombijeenkomst over Kraaybeekerhof

02 april 2024 19:30
Einddatum
02 april 2024 20:45
Prijs per persoon
Gratis

Het is al meer dan twee jaar geleden dat de besluitvorming over het verhuizen van de Antroposofische Vereniging naar Kraaybeekerhof in Driebergen aan de orde kwam. Het bestuur heeft in de anderhalf jaar voorafgaand aan de besluitvorming de voor en tegens doorgenomen met de leden die zich hadden opgegeven om aan dit besluitvormingsproces deel te nemen. De conclusie toen was dat we die stap zouden moeten zetten.

Het bestuur onderschrijft de in 2021 getrokken conclusie tot verhuizen. Het neemt daarin mee dat ook het tweede pand van de vereniging, het Elisabeth Vreedehuis in Den Haag, aan veel verenigingsactiviteiten een plek biedt.

De uitwerking van de plannen op Kraaybeekerhof heeft meer tijd gevraagd dan verwacht, waardoor nu pas de volgende stap gezet kan worden in het besluitvormingsproces.

Om de leden van de vereniging weer mee te nemen in alle stappen die gezet zijn en nog gezet zullen worden, hebben we een zoombijeenkomst gepland op dinsdagavond 2 april om 19.30 uur. Als u zich hieronder aanmeldt, sturen wij u van tevoren de zoomlink en nadere informatie toe.