default-header DeDae (Dutch Eurythmy Dance Ensemble)-Initiatieven - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland

DeDae (Dutch Eurythmy Dance Ensemble)

01 april 2026
Einddatum
01 oktober 2026
Prijs per persoon
Vrijwillige donatie

Gia van den Akker, Juliette Reijnen, Susanne Visbeen, Marthy Hecker, Tanja Rudenko en Marie-Pierre Murigneux

DeDae_Aarde_De_Schaapjesfabriek DeDae (Dutch Eurythmy Dance Ensemble)-Initiatieven - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland

Onder leiding van Gia van den Akker en Roos Naves werd het jonge euritmiegezelschap DeDae opgezet. Inmiddels bestaat DeDae ruim twee jaar. Met haar euritmische dansvoorstellingen over actuele thema’s trekt ze door heel Nederland. Naast voorstellingen geven ze workshops. Fris en veelzijdig gaan ze met de euritmie te werk, waarbij ze open staan voor iedere vorm van ontmoeting.

Je kunt DeDae steunen door Vriend te worden. Kijk voor meer informatie op: www.dedae.nl.