default-header Goetheanum Fonds Wereldwijd-Initiatieven - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland

Goetheanum Fonds Wereldwijd

Startdatum
01 april 2026
Einddatum
01 oktober 2026
Prijs per persoon
Vrijwillige donatie

Youth_Section Goetheanum Fonds Wereldwijd-Initiatieven - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland

Wereldwijd zijn de landenverenigingen in het Goetheanum Fonds Wereldwijd een financiële verbinding aangegaan, waardoor makkelijker geldstromen uitgewisseld kunnen worden tussen de landenverenigingen. Mochten er gelden nodig zijn op een specifieke plaats en een andere landenvereniging heeft de gelden ter beschikking, dan kan dit makkelijk via het Goetheanum Fonds Wereldwijd stromen. Voorheen waren deze uitwisselingen lastig met het Goetheanum als centrale plaats, maar in het Goetheanum Fonds Wereldwijd is het Goetheanum een even groot lid als de andere en daarmee niet de beheerder.

Een voorbeeld van een project wat mede met het Goetheanum Fonds Wereldwijd ontstaat, is het wereldwijde fonds voor de Youth Section. Leden van de nationale Jeugdsectie teams kunnen via het Goetheanum Fonds Wereldwijd ondersteuning krijgen voor initiatieven of reiskosten.

Iedere bijdrag is van harte welkom. Wilt u bijdragen? Dan kunt u via de betaallink een schenking doen. Schenkingen worden door de AViN verzameld en geheel naar het Goetheanum Fonds Wereldwijd overgemaakt. Wilt u zelf een bedrag overmaken, doe dit dan naar NL07 TRIO 039 106 1232 t.a.v. Antroposofische Vereniging in Nederland onder vermelding van ‘Goetheanum Fonds Wereldwijd’.

Om te doneren aan dit iniatief: kik hier.