default-header Creatieve Esotherische Internet Televisie-Initiatieven - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland

Creatieve Esotherische Internet Televisie

01 april 2026
Einddatum
01 oktober 2026
Prijs per persoon
Vrijwillige donatie

Wim Wolbrink

Creatieve_Esotherische_Internet_Televisie Creatieve Esotherische Internet Televisie-Initiatieven - AViN - Antroposofische Vereniging in Nederland

Wim Wolbrink zet met de Creatieve Esotherische Internet Televisie (kort CrEIT) een digitaal platform op, waar antroposofische inhouden op een laagdrempelige manier digitaal naar buiten kunnen worden gebracht. Met onder andere video’s en online gesprekken in een professionele studio worden nieuwe doelgroepen bereikt.

Wil je meer weten of de Creatieve Esotherische Internet Televisie, neem dan contact op met Wim Wolbrink via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.