Afscheid bij de pedagogische sectie
25 juni, 2026

Op 19 juni kwam de pedagogische sectie voor de laatste keer dit schooljaar bijeen. Een avond waarop er werd teruggeblikt op het afgelopen jaar, vooruitgekeken naar het nieuwe schooljaar en er ook tijd was om samen te eten.
Deze bijeenkomst stond ook in het teken van afscheid. Anne Machiel en Rik te Cate, de meest ervaren leden van de sectie, namen afscheid van het kernteam. Jarenlang hebben zij zich met grote betrokkenheid, deskundigheid en liefde ingezet voor het pedagogische werk. Zij hebben de sectie opnieuw vormgegeven, opgebouwd en tot leven gebracht tot het bloeiende geheel dat het nu is.
We zijn Anne Machiel en Rik ontzettend dankbaar voor alles wat zij hebben betekend. Hun inzet, wijsheid en hart voor het onderwijs hebben een blijvende indruk achtergelaten. We wensen hen beiden alle goeds en vertrouwen erop dat onze gemeenschappelijke wegen elkaar op een ander moment weer zullen kruisen!
Bron: Mirte van Zundert op LinkedIn
